середу, 28 жовтня 2009 р.

Перший подарунок на мій день народження

Переглядала старіші пости свого блогу й побачила, що не написала про перший подарунок, який отримала на цьогорічний день народження.
Цю "приємнюшку" мені надіслала Яночка. Вона знає, що я збираюсь робити альбом для сина, тож її подарунок був тематичним - гарнесенька коробачка, а в ній ціла купа гарнющих декорчиків - вісічки з картону і вспіненої резини, стрічки, підложки під фото, кутики, теги й дирокольні бордюрчики і елементи... Ну, по фото видно! Всього так багато і воно таке гарненьке :) )).
Подарунок надійшов на тиждень раніше - тож цілий тиждень мала гарний настрій, бо було нагадування :). Не знаю, як це я про нього не написала :(. Сподіваюсь, Яна не образилась

3 коментарі:

  1. я і не чекала, що ти про нього напишеш :) рада, що подарунок сподобався.

    ВідповістиВидалити
  2. гарнюній подаруночок :)
    успіхів тобі в роботі над альбомчиком для маленького!

    ВідповістиВидалити
  3. Ох, дякую. Я за нього вже вкотре сідаю, починаю, тоді здається, що треба інакше, тоді ще якось...

    ВідповістиВидалити