суботу, 19 вересня 2009 р.

Вінтаж, старовинні етикетки, марки та інше

Моє захоплення скрапбукінгом починалось зі збирання всіляких картинок. Їх в мене і раніше була ціла хмара, а тепер... 

От я й вирішила викласти частинку - раптом, комусь стануть в пригоді. Картинки збирались у різний час і з різних джерел, тому сьогодні не можу надати прямі посилання на першоджерела. На щастя, на багатьох фото внизу є пдіписи - тож звертайте увагу (можливо. на тих сайтах ви знайдете для себе багато цікавого).

В мене є малюнки на самі різні тематики. Якщо вам це цікаво - напишіть, я викладу ще

4 коментарі:

  1. Алла, я на понеділковий пост шукаю картинки різноманітної осінньої тематики, переважно такі щоб можна було рзозмалювати, але і вже готові в кольорові теж згодяться. якщо маєш такі - буду дуже вдячна якщо поділишся :)

    ВідповістиВидалити
  2. з радістю :-). тобі в скриньку кинути? чи тут розмістити?

    ВідповістиВидалити
  3. краще давай тут, на блозі :) іншим думаю теж згодиться :)

    ВідповістиВидалити
  4. абалденные картинки. спасибо тебе огромное за такую подборку. просто бесценная находка!

    ВідповістиВидалити