понеділок, 24 серпня 2009 р.

Блакитна листівка

  Я взагалі-то дуже люблю блакитний колір і листівки-монохроми. От тільки зробити монохром так, щоб він не виглядав занадто просто - задача не така вже й проста. І я з нею не впоралась. Моя листівка виглядає не надто святковою, хоч в цілому така, як я їх собі зарзу уявляла. 

А ще я вперше використала ґудзики - і зрозуміла, що просто приклеювати їх все-таки не варто. Якоїсь цікавої ниточки їм-таки бракує. Хоч я й люблю блакитний колір, але ця листівка мені здається теж якоюсь не завершеною.

2 коментарі:

  1. гудзики дійсно виглядають дуже просто якщо вони без нічого.
    я гудзики не часто використовую, хоча дуже дуже вони мені подобаються в роботах іноземних майстрів :)

    ВідповістиВидалити
  2. Аналогічно - у інших подобається, от і собі захотілось. ПАравда, не дуже вдало вишло, але на наступний раз врахую

    ВідповістиВидалити